Pages

Friday, August 2, 2019

נעמה בת ה-7 טבעה בבריכה בכרתים; אביה: לא הגיוני שלא יהיה מציל בפארק - וואלה!

נעמה בת ה-7 טבעה בבריכה בכרתים; אביה: לא הגיוני שלא יהיה מציל בפארק - וואלה!

טביעת הילדה בחופשה בכרתים - עדכונים אחרונים

  • ילדה בת 7 טבעה במלון בכרתים במהלך חופשה משפחתית
  • מקורבת למשפחה:"זו טרגדיה אמיתית, האמא עוד לא קולטת מה קרה"
  • הלוייתה תתקיים היום ב-14:45 בבית העלמין ירקון
, ציוד רפואי וצוות עזרה ראשונה הלוייתה תתקיים היום ב-14:45 בבית העלמין ירקון

נעמה חן, בת שבע מרמת גן, היא הילדה שטבעה למוות ביום רביעי בבריכה במלון בכרתים. מקורבת למשפחתה של הילדה סיפרה על הלם גדול בקרב כל מכריה. אביה, עופר חן, מתח היום (שישי) ביקורת על היעדר אנשי הצלה וציוד רפואי במקום. "למען ילדים ומשפחות אחרות", אמר, "שלא יחוו את האסון הנוראי שאני ומשפחתי חווים עכשיו, אני מבקש שהחברות שמארגנות ומשווקות את חבילות הנופש יבדקו לפני כל דבר את סטנדרט הבטיחות - כי לא הגיוני שבפארק נופש ששוהים בו אלפי משפחות עם ילדים קטנים לא יהיה מציל, ציוד רפואי וצוות עזרה ראשונה ואם אין - יש לציין בדיל לחופשה באותיות ברורות שאין צוות רפואי בדילים של מלון עם פארק מים".

"זו טרגדיה אמיתית", אמרה. "האמא סיפרה לי שהיא עוד לא קולטת מה קרה", אמרה לוואלה! NEWS הגר בן יעקב, חברת מועצת העיר שבה מתגוררת הילדה וחברה קרובה של המשפחה. "הם נסעו לכרתים לחופשה משפחתית, ארבעה ילדים, שלוש בנות, הבן נשאר בארץ. היא חיכתה המון זמן כדי לצאת לחופשה ולא הצליחה, וברגע האחרון היא מצאה דיל וזה נגמר באסון זו משפחה מהממת מהשכונה שלי", סיפרה.

הלווייתה של נעמה תתקיים ב-14:45 בבית העלמין ירקון בפתח תקווה. המשטרה המקומית עצרה שתי חשודות - אזרחיות זרות בנות 42 ו-56, עובדות המלון שעל פי החשד היו האחראיות בעת המקרה.

חברת המשפחה מספרת כי כל הקהילה שבורה מהטרגדיה שפקדה את המשפחה. "הילדה מדהימה, אמרתי לאמא שנדאג לה לכל סיוע. אגף החינוך והשירות הפסיכולוגי תומכים במשפחה. "כל הקהילה נסערת ושבורה. אנחנו לא יודעים כלום על הנסיבות, אבל זו משפחה כל כך מסורה שאנחנו בכלל לא יכולים לדמיין איך דבר כזה יכל לקרות".

חבריהם של משפחת האבלים מרמת גן התגייסו לסייע להם כלכלית. אלה דוד, תושבת השכונה, פתחה קבוצת פייבוקס למי שמעוניין לתרום לבני המשפחה ובעבור רכישת מזון לאבלים, לשבעה ובכלל לסיוע למשפחה בהמשך.

כלי תקשורת ביוון מסרו כי שלושה רופאים ביצעו בילדה פעולות החייאה במשך כ-20 דקות. מאמצי ההחייאה נמשכו גם בבית חולים מקומי, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

ממשרד החוץ נמסר כי "האירוע מוכר ומטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ וקונסולית ישראל באתונה, ליליאן חיים אשר מסייעת למשפחה בהשבת המנוחה לקבורה בישראל". המשפחה שבה הלילה לישראל.

(עדכון ראשון: 08:15)

Let's block ads! (Why?)



2019-08-02 10:15:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMyNTA4NDfSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment