Pages

Wednesday, August 7, 2019

שיפור במצב האחיות שנפצעו קשה בתאונה בקריית גת - וואלה!

שיפור במצב האחיות שנפצעו קשה בתאונה בקריית גת - וואלה!

עדות הנוסעות בתאונה בקריית גת: "שתינו הרבה אלכוהול, ראינו דם"
צילום: בני ואינר, עריכה: רענן פוגל

הארכת מעצר לחשוד בדריסה בקריית גת - עדכונים אחרונים:

  • בית המשפט דן במעצר שי טסמה החשוד בדריסת ארבעה בני משפחה בקריית גת
  • נציג המשטרה: "הוא עלה להגה לאחר לילה רווי אלכוהול דקות לפני שנכנס לאוטו"
  • מהחקירה עלה כי הוא ניסה להימלט מהזירה, אך עוברי אורח עצרו אותו
  • הצעירות שנסעו עם טסמה: "שתינו הרבה אלכוהול, ראינו מלא דם"
  • בבית החולים סורוקה השתפר מצבן של האחיות בנות ה-7 וה-5

בית משפט השלום באשקלון דן היום (יום רביעי) בהארכת מעצרו של הנהג שי טסמה החשוד שדרס משפחה בת ארבעה נפשות בתאונת דרכים בקריית גת בשבת האחרונה. נציג המשטרה אמר במהלך הדיון בבית המשפט כי הנהג הדורס "עלה להגה לאחר לילה רווי אלכוהול דקות לפני שנכנס לאוטו". לדבריו, "בדמו נמצאו 1450 מיקרוגרם שזה פי 29 ממה שמותר".

לפי החוק, אמר נציג המשטרה, טמסה נחשב לנהג צעיר ומותר לו לצרוך עד 50 מיקרוגרם נמצא בדמו 1450 מיקרוגרם. מהחקירה עולה כי אחיה של אחת הצעירות שנמלטו מהזירה לאחר התאונה הוא זה שאסף אותן מהזירה. ביחס לכך אמר השופט כי "ניסיון ההימלטות חמור לכשעצמו".

עוד נאמר במהלך הדיון כי טסמה ניסה להימלט מהזירה, אבל עוברי אורח עצרו אותו וחסמו לו את הדרך. ‏האם שנפצעה העידה בפני השוטרים: "התחננתי אליו שיעזור לי להוציא את הילדה מתחת גלגלי האוטו, אבל הוא ברח עד שעצרו אותו". השופט אמר כי "מדובר בהתפתחות מרעישה".

אביו של החשוד, קצין בשירות בתי הסוהר, הלך אתמול לבקר את הפצועים, הביע צער על התאונה והתנצל בשם בנו. מוקדם יותר היום נמסר מבית החולים סורוקה על שיפור במצבן של האחיות בנות השבע והחמש שנפצעו באורח קשה בתאונה.

ד"ר צחי לזר, מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים שבבאר שבע מסר כי "האחות הגדולה כבר אינה מורדמת, נושמת בשלב זה בתמיכה נשימתית, מדברת ומתקשרת עם בני המשפחה ועם הצוות הרפואי. האחות הצעירה בת עדיין מונשמת ומורדמת. חל שיפור קל במצבה והיא יציבה". מצבה של אם המשפחה השתפר והיא מוגדרת כעת במצב קל. מצבו של האב מוסיף להיות קשה מאוד, הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ כללי.

שתי צעירות מסרו בתחילת השבוע עדות פתוחה בתחנת המשטרה בקריית גת לפיה היו יחד עם הנהג בן ה-22. "הייתי שיכורה, שתיתי הרבה אלכהול ונסעתי באוטו איתו מהמועדון", סיפרה אחת מהן. "היו הרבה אנשים לחץ את הילדה, עזרנו לאימא, את השאר אני חא סוכרת שתיתי הרבה אלכהול".

"ראיתי הרבה דם", היא הוסיפה. "אני זוכר ת רק את ההתנגשות, הבאתי מים לאישה, שטפנו לה את הראש, הנהג התנדב לקחת אותנו מהמועדון אל הבית".

(עדכון ראשון: 12:00)

Let's block ads! (Why?)



2019-08-07 09:40:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMyNTE5MDLSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>


No comments:

Post a Comment